Wednesday, October 19, 2011

პატარა ბლოგის პატარა სტატისტიკა

მოკლედ რადგანაც ჩემი ბოლო პოსტი პოსტერები თქვენი დესკტოპისთვის არის ჩემი მეასე პოსტი გადავწყვიტე რაღაც პატარა შეჯამებასავით გამეკეთებინა იმ ერთგული მკითხველისთვის რომელიც მგონი რომ არ არსებობს.
უკვე 5 თვე გავიდა რაც ამ ბლოგს ხელი მოვკიდე და ამ დროის განმავლობაში სულ 5501 მომხმარებელი დაფიქსირდა უამრავი ქვეყნიდან რომლებიც დიდმა გუგლმა გადმოაგდო ალბათ ჩემს ბლოგზე და უმეტესობა უცხო ქვეყნიდან შემოსულებისა ვერაფერს გაიგებდა დარწმუნებული ვარ.


სულ დაიწერა 31 კომენტარი .
ერთ-ერთმა საიტმა ჩემი ბლოგი 40 დოლარად შეაფასა, თუმცა ადე რომელიღაცამ 66დოლარი გაიმეტა


გამოკითხვაში ნახულობენ თუ არა საინტერესო ინფორმაციას ბლოგზე, ოცდაორმა ადამიანმა დააფიქსირა თავისი აზრი, საბედნიეროდ უმეტესობამ დადებითი





მეტი საინტერესო მგონი არაფერია, შევუდგები ისევ პოსტების წერას, ვნახოთ იქნებ უფრო მეტ ხალხს გამოადგეს




No comments:

Post a Comment